Configuration

"between the good and the bad is where

you'll find me reaching for heaven"















FrenshiPath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, April 20, 2010

Plan B, maybe yes, maybe not...

Setelah menjejak kaki kembali di tanah air Indo Raya ini, planning aku adalah apply jadi dosen di almamaterku, IAIN Ar-Raniry, dan ngajar dengan baik-budi dan baik-pekerti...tapi, God has another plan for me, and thus, aku terpaksa memalingkan muka ke Plan B...which is, continuing my degree... (yeah, I know I got a Master already, but still...I need to do something with my life, tho...)


Jadilah, aku ikut TOEFL ITP dan dapet nilai secukupnya...well, 570 is not that bad, but I've been in the States for 1.5 year, so...that's pretty dissappointing (suddenly, I feel like hearing my pals screaming :D)


Rencananya, aku bakal ikut beasiswa Pemda NAD, en mau nyambung ke S3...yang mana setelah mendengar aku berniat begitu, para sanak saudara (termasuk nyokap, adek2, sepupu2, etc...etc...) plus temen2 seperjuangan...segera complain dan langsung mengingatkan untuk sebaiknya jangan jadi S3, tapi jadi is-3 aja dulu...whoaa...dapet pressure nih...


Aih, what should I do, then?....dizzy...busy... ZZzzz

No comments:

Post a Comment